Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

08 januari 2007

Snif snif snotter...

Ik ben al een week naar visjes aan het zoeken... maar het gaat om een bepaald soort.

Nu had Johan (mijn broer) ze zaterdag in Delft gezien. Dus ik vanmorgen vroeg op pad... Hadden ze er nog zes, werden er vakkundig met één haal eruit gevist. Zat er een witte vlek op de kop, dus verkoper even naar eigenaar om na te vragen... Kom hij terug en zegt ie dat de eigenaar ze nog even niet wil verkopen, dus werden ze terug gegooid...

Ach... hoezo tunnelvisie? Ik wilde ze eigenlijk gewoon meenemen, ziek of niet, ik wilde ze hebben... Maar eigenlijk heeft de eigenaar gelijk dat hij geen zieke vissen wil verkopen...

Dus weer terug naar huis gekeerd... zonder visjes... snif snif...