Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

19 december 2006

Voor... Na...

Afgelopen vrijdag is mijn broer Johan langs geweest met planten, dus konden we het bakkie gaan inrichten...

Zoals de titel zegt, eerst een foto van voor het inrichten...

En dan natuurlijk ook na het inrichten...

Nu nog de visjes...

Labels:

4 Comments:

At 20 december, 2006 20:35, Anonymous Anoniem said...

Mooi hoor.
De planten voegen echt wel wat toe, vind ik.
Nu lekker laten groeien, kijken wat er aanslaat en dan bepalen welke je er wel/niet in laat staan. Ik vind het sterrenkruik rechts voorin best wel wat hebben, en het heeft een mooi contrast met het najas links.
En ik ben benieuwd of de eikenbladvaren het gaat doen.
Greetings,

Johan

 
At 22 december, 2006 17:03, Blogger Marten Klein Haneveld said...

Hi Jo,
Bedankt voor je reactie.
De drijfplantjes krijgen vrij lange wordtels, en de blaadjes vertonen bruine streepjes (misschien te veel licht)... wat is jou reactie?

 
At 23 december, 2006 16:10, Anonymous Anoniem said...

Zoals ik zei: ze hebben in mijn kleine bakje ook bruine streepjes. Niet te veel van aantrekken. Pas als het blaadje zwart gaat worden zou ik me zorgen maken.
Het refrein: foto's, foto's, foto's...

 
At 30 december, 2006 23:35, Anonymous Anoniem said...

Hee, hoe gaat het met de visjes?

Johan

 

Een reactie posten

<< Home