Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

14 december 2006

Kastje klaar!

Het kastje is klaar. Drie keer geverft met witte 'lazuur' (zou niet weten wat het is, maar het is een soort lak achtig iets... alleen dan met natuurlijke harsen...) en ik heb mijn aqua40 er natuurlijk alvast opgezet, Kan mooi mijn aquariumhulpmiddelen (of overige troep) in het kastje kwijt. Zal natuurlijk even een foto tevoorschijn toveren...

Nu wilde Esther (m'n vrouw) een kerstboom en vorig jaar stond die op de plek waar nu mijn aqua40 staat... problemen, problemen... zou ik m'n aqua40 op z'n kastje moeten verplaatsen, weer een heel gedoe... Ach, gewoon afwachten of er nog wel echt een kerstboom gaat komen...

Zoals te zien op de foto heb ik er een stuk kienhout in zitten, maar ik moet volgende week ook nog wat te posten hebben... Dus volgende week mooie foto's van 't kienhout

Labels:

2 Comments:

At 14 december, 2006 21:40, Blogger Johan said...

Ik wil hem in het echt zien.
Oh ja, morgen natuurlijk!

Johan

 
At 17 december, 2006 15:17, Blogger Johan said...

Hee, hoe gaat het nu met het aquarium?
Blijft de temperatuur een beetje goed?
Blijven de plantjes staan?
Zie je al tekenen van nieuwe blaadjes enzo?

Greetings,

Johan

 

Een reactie posten

<< Home