Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

31 december 2006

Visjes!!!!!!!

Ja, de eerste visjes zitten er in.

De eerste die ik ga voorstellen zijn de Kuhli's, 2 stuks ('k heb ze Kuh en Li genoemd...). Deze keuze kwam vooral omdat ik die beestjes HELEMAAL geweldig vind, ze kronkelen en kruipen altijd zo lekker door een bak heen... dus vandaar...

Heb natuurlijk een foto van één gemaakt:
Dit is Kuh, omdat zijn tekening het meest op een koe lijkt...

De foto is niet helemaal scherp, maar afgelopen 2 dagen waren ze hyper (zwommen tegen de voorruit op en neer... constand achter elkaar). Deze foto heb ik genomen door op het kastje te tikken waardoor ze stil op de bodem bleven zitten (natuurlijk niet echt lang, dus snel foto nemen...). Nu zaten ze daarnet even stil, maar toen ik te dichtbij kwam schoten ze we... Dus we moeten het voor nu even hier mee doen...

De andere visjes zijn 2 otocinclus en ik dacht dat het de Vestitus was (maar Johan zal me wel corrigeren als het anders is... fotootje op internet kwam wel aardig overeen...). Had natuurlijk ook hier een fotootje van gemaakt...

Ook deze foto is niet helemaal scherp, maar dat komt door de moeilijke hoek waaruit ik de foto moest nemen...

Misschien een beetje zielig, maar zij hebben nog geen namen. Bij de kuhli's was dat iets makelijker, omdat ze er verschillend uit zien qua tekening...

Hopelijk kan ik komende week de rest van de bevolking er bij vinden... Ik weet al wel welke, maar heb ze een keer gezien en daarna waren ze er niet. Bij Verloop hadden ze ze niet, maar misschien kregen ze komende week nieuwe, dus moest even bellen...

Labels: ,

1 Comments:

At 31 december, 2006 15:33, Blogger Johan said...

Leuke foto's!
En ik zie dat je ook naar de nieuwe versie van Google bent overgestapt?
Cool.
Hopelijk komen de visjes tot rust.
En ik dacht dat het Otocinclus vittatus was, niet vestitus. Het lijkt echter heel moeilijk om precies te identificeren met Otocinclussen. Het is in elk geval een otocinclus.

Johan

 

Een reactie posten

<< Home