Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

25 november 2006

Pompbakje

Helaas, maar ik heb m'n achterwand uitgeprobeerd in een bak met water. Bij dit experiment sloot de deksel van het pompbakje niet goed af. Hierdoor zou het pompje lucht gaan aanzuigen... Dus heb ik besloten om de boel dicht te kitten. Hier nog een fotootje van het bakje waar het pompje en de verwarming in zit...

Helaas kan ik dan niet meer even bij het pompje of de verwarming. Dus ik heb de verwarming van te voren in een flesje afgesteld. Het enige minpuntje is dat als er iets stuk gaat dat ik de boel moet open snijden...

Labels: ,