Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

08 oktober 2006

Epoxy-hars

Esther wilde een bloempot gaan gebruiken die lek is (stond al geruime tijd in de kelder) en dus vroeg ze of ik dat kon maken. Natuurlijk kan ik dat, omdat ik epoxy-hars heb. Dus heb ik mengsel gemaakt en de pot van binnen bewerkt, maar had nog veel over, dus heb gelijk maar de achterwand een laag gegeven... Zo heb ik even kunnen oefenen met epoxy-hars (krijg gelijk weer héél veel zin om verder te gaan...)

Labels:

4 Comments:

At 16 oktober, 2006 14:30, Blogger Johan said...

Sorry, Marten,

Zaterdag vergeten je de fotocamera mee te geven.
Ik zei nog: er is iets dat ik je moet geven. Maar ik was vergeten dat het de camera was.
Dus, trouwe lezers, het is mijn schuld dat Marten niet op zijn blog schrijft...

 
At 16 oktober, 2006 22:45, Blogger Marten Klein Haneveld said...

GRRRRRRRRRRRRRRRR....

(nee hoor, geeft niet)

 
At 18 oktober, 2006 14:28, Blogger Johan said...

Hee, Marten,

Je hebt op het forum nog geen link gezet naar je forum.
Ze hebben ook subgroepen over filters knutselen enzo. Daar zou je je toch wel thuisvoelen?
Enneh... hoe staat het met het epoxyharsen?

Johan

 
At 19 oktober, 2006 11:20, Blogger Marten Klein Haneveld said...

Ja, wil nog wel even wat posten (kan ik met wedstrijd mee doen), maar heb nog niet echt tijd gehad. Hoewel ik gisteren wel naar beneden ben gegaan er er zit nu een donker gekleurde laag epoxy-hars op met zand... Vanmiddag probeer ik er nog een laag op te doen...

 

Een reactie posten

<< Home