Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

07 december 2006

Ideeën volgende project...

Ja, het einde van mijn Aqua40 project naderd. Eerst was ik daar een beetje bedroeft over, omdat ik altijd wel vrolijk wordt om lekker te knutselen en daar een eind aan zou komen.

Maar... ik heb al weer ideeën voor een volgend project. Die had ik al wat langer, maar ik begin al oplossingen te bedenken voor specifieke onderdelen en ben al bezig met afmetingen en hoe ik die zo optimaal mogelijk uit een plaat hout krijg... (yep, 't wordt een houten aquarium)(ja, wel met een glazen voorruit, anders zie je niks...)

Voor degene die niet mijn oudste broer zijn zal ik een tipje van de sluier van mijn nieuwe project oplichten: Het wordt een nano-gastromyzon-bakje. Ik heb al plannen voor een gastromyzon-bak van 2 meter, maar die komt hier het huis nog niet in... Dus bedacht ik een plan om een mini-versie er van te maken. Afmetingen worden ongeveer 70x30x35 (LxBxH), btw, afmetingen zijn inclusief ombouw... ach, later hier meer over...

Labels:

2 Comments:

At 07 december, 2006 21:56, Blogger Johan said...

Aha, het begint al duidelijke vormen aan te nemen.
Je weet dat ik dit project ook met heel veel aandacht ga volgen.
Omdat ik je oudste broer ben...
dus...

Johan

 
At 07 december, 2006 23:26, Blogger Marten Klein Haneveld said...

Ik heb de lichtkap zo gemaakt dat ik em naar achter kan schuiven en dat de lampen mee schuiven... laat het nog wel een keer zien... en zal het uiteindelijk ook een keer posten...

 

Een reactie posten

<< Home