Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

24 september 2006

De achterwand

Hier dan de foto’s van de achterwand.
Eentje van de voorkant:
En eentje vanuit een hoek.
(Kleur is gewoon grijs, dat zandkleur komt door het licht van een lamp)
Nou, dat ziet er toch mooi grillig uit (dat was een beetje mijn bedoeling), daardoor krijg je (of hoop ik) een mooi schaduweffect.

Ik wil ook maanverlichting in de lichtkap inbouwen waar ik ook juist dat schaduweffect wil versterken... Ik heb de led’s al binnen die ik had besteld (goede site, makkelijk betalen en snel binnen: www.leds-buy.nl ). Ben nu aan het verzinnen hoe ik ze er in moet zetten en hoe ik ze moet schakelen en (eventueel) dimmen...

Nou, dit was ’t weer voor dit weekend...

Labels: ,

6 Comments:

At 24 september, 2006 20:35, Blogger Johan said...

Ja, hij is mooi hoor!
Tof gedaan en je ziet inderdaad de holletjes in de achterwand.
Is er wel genoeg ruimte voor het water om in het filter te lopen? Daar zul je ook wel aan gedacht hebben.
En heb je al epoxyhars?

Johan

 
At 24 september, 2006 23:01, Blogger Marten Klein Haneveld said...

Inderdaad moet het water niet te snel verdampen, maar water blijft er wel in stromen (hoop ik... hmmm, dat zeg ik wel bij heel veel dingen...)
Nee, ik heb nog geen epoxyhars... misschien kan ik dat komende week een keer halen (als ik er tijd voor heb)
Maar ik heb nog een paar foto's voor volgend weekend, dus ik kan nog even vooruit...

Grtzzz.... Marten

 
At 28 september, 2006 15:27, Anonymous Anoniem said...

Heyhey!

Gaaf hoor! Ziet er goed uit die achterwand! Ik gebruik volgens mij een polyester hars.. maar dat kan ook! wel genoeg tegellijm er op smeren :) anders kun je overnieuw beginnen!! (..ervaring)

Groetjes Karin

 
At 29 september, 2006 18:39, Blogger Marten Klein Haneveld said...

Hé Karin,

Bedankt voor je reactie. Ik zal zeker je waarschuwing opvolgen...

Grtzzz.... Marten

 
At 30 september, 2006 21:02, Blogger Johan said...

Hee, waar blijven de nieuwe foto's?
Het is al lang weekend!

Johan

 
At 01 oktober, 2006 12:43, Blogger Marten Klein Haneveld said...

Johan, het is al lang weekend, maar vandaag is het ook weekend. Ik ben gisteren het grootste gedeelte van de dag weg geweest, dus had niet echt tijd om nieuwe foto's te posten...

 

Een reactie posten

<< Home