Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

07 oktober 2006

Eerste indruk

Hier dan eindelijk de langverwachte foto's. Dit geeft de eerste indruk hoe mijn aquarium er straks uit gaat zien. Natuurlijk komen er nog planten bij, maar dit laat iniedergeval de achterwand zien en het stuk kienhout als centraal middelpunt...
Dit is het vooraanzicht van het aquarium:
En dit is het zij-aanzicht (hij komt naast de bank te staan, dus dan kan ik zo m'n bak in kijken...
Ik heb van de week epoxy-hars gehaald bij Poly-Service. Nu nog even kijken wanneer ik verder kan met m'n auqarium...

Labels: ,

2 Comments:

At 08 oktober, 2006 22:16, Blogger Johan said...

Yihaa!

Dat wordt wel mooi, man.
Hout komt natuurlijk een beetje hoger, omdat er nog grind in komt, maar volgens mij wordt het een leuk bakkie.
En wat? Twee berichten in één weekeinde? Het moet niet gekker worden...

Johan

 
At 08 oktober, 2006 22:18, Blogger Johan said...

Trouwens, van opzij zie je mooi hoe je achterwand naar voren komt. Hij is behoorlijk drie dimensionaal.
Erg cool...

 

Een reactie posten

<< Home