Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

12 september 2006

Deksels!

Nou, het heeft lang geduurd voor ik weer wat van me laat horen. Ik had vorige week al weer wat nieuwe foto’s, vandaar mijn broers opmerking (zie comment onder ’t vorige bericht).

Maar ben op dit moment erg druk bezig met m’n studie en dat vreet tijd. Vandaar mijn besluit om alleen maar in het weekend te updaten (als ik natuurlijk iets te melden heb...).

Maar dan zal ik nu nog een foto van het klepje laten zien... (hier Johan, nu een beetje tevreden ;-)

(klik op foto voor vergroting)

Zal ik van 't weekend wat meer over het klepje vertellen... en natuurlijk nog foto's...

Labels: ,

1 Comments:

At 13 september, 2006 08:53, Blogger Johan said...

Hé, hé...

Nu moet ik het nog in het echt zien.
Succes met je studie in elk geval! Hopelijk vind je nog wel tijd om jezelf te belonen (door aquarium te bouwen).
Greetz...

Johan

 

Een reactie posten

<< Home