Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

18 augustus 2006

Het pompbakje

Hier een detail van het filterblok: het “bakje” waar het pompje in komt (standaard pompje dat bij de Aqua40 zit (Aqua-Miniflow-1) ).

Ik hoop dat het een beetje te zien is, maar in het bakje zit een schotje dat het pompje op z’n plaats houdt. Ik moet nog de randen van de buis met een beetje siliconenkit bewerken zodat er geen kieren zitten rond het pompje. Ook moet er nog een afdekplaatje op het bakje, zodat het een afgesloten systeem is. Alleen moet ik nog een goede manier verzinnen (ik had een idee, maar die bleek uiteindelijk niet te kunnen)

Labels: ,