Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

19 augustus 2006

Filtercompartiment

Dit is het filtercompartiment waar het filtermateriaal in komt. Ik wil een filterspons gaan gebruiken die er precies in past.

De spons moest niet helemaal op de bodem staan, dus moest er iets in komen waar de spons op moest staan. Nu was ik zo enthousiast dat ik het hele geval al in elkaar had gelijmd dus… je snapt het. Dat het ik nu opgelost door gaten te boren en er staafje in te lijmen, zodat de spons daarop staat.
Eind goed, al goed.

Labels: ,