Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

14 augustus 2006

Welkom op mijn blog

Ik ben iemand die graag knutselt.

Toen ik een Aqua40 voor mijn verjaardag kreeg, had ik gelijk grootse plannen. Mijn broer die laatst ook een blog is begonnen stelde voor om de ontwikkelingen in een blog te zetten...

Dus vandaar dit blog

2 Comments:

At 14 augustus, 2006 14:20, Blogger Johan said...

Hee, Marten,

Welkom in de wondere wereld van het bloggen.
Ik moet nog even een lijstje links aanmaken, want die staan niet vanzelf in mijn blog, maar ik heb al wel gevonden hoe ik ze kan maken.
Ik moet ook nog uitzoeken hoe ik foto's moet laden.
Je kan trouwens ook een link maken naar mijn tweede blog...
Ik ben erg benieuwd naar je volgende berichten.
Ga je schrijven over je Aqua40?
Je kunt ook schrijven over je werktafel (met ingebouwde zaag), je plannen voor een afzuigsysteem, je plannen voor een schuine 'stroombak'. Onderwerpen genoeg!

Johan

 
At 15 augustus, 2006 10:59, Blogger Marten Klein Haneveld said...

Ja, Johan,

onderwerpen genoeg, maar laten we het niet in een grote brij gooien...
Ik begin met m'n Aqua40, en ik begin bij het begin: Er was eens een Aqua40 en Marten had een idee...

Marten

 

Een reactie posten

<< Home