Knutselen met Marten

Hier hou ik verschillende knutselprojecten van mij bij. Projecten waaronder mijn voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn Aqua40. Ook voltooide achterwand met ingebouwd filter voor mijn broer Johan zijn Tanganyikameer aquarium. Daarnaast mijn versieringen aan de gitaar van mijn broer Berend

28 maart 2011

Update tanganyika-achterwand deel 3

Vandaag deel 3 (laatste deel) van mijn in te halen achterstand

Eindelijk was Johans achterwand klaar, en kon zijn aquarium gevuld worden. Het grote moment was aangebroken of alles zou werken zoals het bedacht was. Gelukkig was dat zo, dus een grote opluchting.

Hieronder de eerste fotoos van de achterwand in het aquarium, zand er bij, plantje, en natuurlijk niet te vergeten: slakkenhuizen, want de hoofdbewoners zouden Lamprologus Multifasciatus worden.

Hier de bak van voren:

Hier het aquarium van de zijkant:

Hier de techniek van de bak in werking:

En hier het aquarium van de andere zijkant, langs het compartiment van de pomp:

En dan hier de bak met bewoners en wat begroeide achterwand:

En hier een mooie foto van een bewoner:

en nog een foto...

vooruit, nog één...

Nou, zo is het wel weer genoeg geweest. Johan, bedankt voor de laatste 4 fotoos en ik hoop dat je nog vaak mag genieten van je aquarium.

Labels: , ,